2009. augusztus 31., hétfő

Hétvégén kirándultam

Szombat reggel korán csörgött az óra, kirándulni készültem, olyankor még a korán kelés is jól esik (nagyon nem szeretek korán kelni). Felkerekedtem el is jutottam majdnem az úticélig, de Mosonmagyaróváron kicsit megpihentem, nosztalgiáztam, odajártam egyetemre. Vasárnap reggel ismét korán reggel csörgött az óra, és útnak indultunk a barátnőmmel Bécsbe. Vissza kell mennem, nagyon elcsábított Bécs, bár már voltam autóval, de tömegközlekedéssel nagyobb élmény.

Bécs egyik jelképe az óriáskerék, a Rossevelt téri templom, és az elmaradhatatlan napraforgó egy virágosnál.

A Helden Platz galambjait nem hagytam éhesen, megosztottam velük a szendvicsemet. Opera és az aluljáróban lévő zenés illemhely, természetesen a Bécsi keringő dallamai szólnak.

Már megérkezésünktől kezdve, néztem az újságosokat, és hazafelé a Südbahnhofon találtam egy nagyon szuper újságost, 6 féle újságból ezt a kettőt sikerült megszereznem.

Elég messze van Móvár, így útba ejtettem Győrben is egy kis beszerzést és ma hazafelé is Pesten.

A legújabb Tilda könyvet is beszereztem :).

3 megjegyzés:

Silerika írta...

Utazni nem szeretek, de a többiért irigyellek. :))

Marvika írta...

Én nagyon szeretek utazni, ha tehetném, én állandóan kirándulnék, nézelődnék.

Névtelen írta...

Nagyon szép élménybe volt részed,legközelebb hívj magaddal!