2009. december 10., csütörtök

Pár nap ...

Az elmúlt pár napban ide-odakapkodva készítettem néhány dolgot. Hogy miért ide-odakapkodva, mert sok dolgot szeretnék készíteni karácsonyig, és szeretném, hogy haladjon minden, ezért mindenből egy kicsivel haladok előre. Készítettem néhány pénztárcát, pikk-pakk rugóval záródik, ez amolyan pikk-pakk elkészíthető pénztárca, készítsünk valamit csak úgy projektben készültek.
Készültem karácsonyra, mert mindjárt itt van, már csak két hét. Ezekből a pókeres anaygokból készítettem valamit, hogy mit majd karácsony után megmutatom :)

Elkészült az adventi koszorú, idén is egy kicsit megkésve, de lehet hogy így teszem el a következő évre, mert ez most "tartós" koszorú lett, olyan naturális jelleggel készült. Szalmakoszorút bevontam egy kis zsákszalaggal, arra tekertem egy kevés keskeny organzát, és néhány toboz, narancskarika, fahéj, csillagánizs és készen is lett. Minden héten kötök egy tobozra egy kis szalagot. Imádom a gyertyákat, de koszorún nem szoktam meggyújtani, innen jött az ötlet, hogy valami mást tegyek rá.

Levegőn száradó gyurmából újabb adag "mézes" készült. Amúgy készítettem életemben először igazi mézest is, csak még díszítésre várnak.

December 21-én a helyi könyvtárban karácsonyi kézműves délután lesz gyerekeknek, amiről már írtam. Minden kiskreatívkodó egy pici meglepetést kap érkezéskor, amit ezek a kis tasakok rejtenek, a tasakok krumpli nyomdával lettek díszítve, hogy ünnepibb legyen a csomagolás.

A múltkori tapasztalatából kiindulva gondolkoztam, hogy valami megoldást kell találnom az ollók, és tűk szana-széthagyása ellen, jó jó az ollókat még összeszedem, de a tűk már bajosabbak, ezért készült, ez az ollótartó tűpárnával, avagy egy konzervesdoboz új élete.

A kézműves délutánon tombola is lesz, apróbb ajándékokat sorsolunk ki, ezekből az édes anyagokból készítettem két ajándékot.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ezek igen aranyos használati-ill.ajándéktárgyak,én is elmennék a kézműves foglalkozásodra,(ha mehetnek ilyen idős kisiskolások is).

Erzsébet írta...

Nagyon szépeket készítettél! Megkérdezhetem, hogy a pikk-pakk rugókat hogy kell összeállítani, hogy ne essen ki belőle oldalt a "pöcök"?

Abile írta...

Mennyi csudaklassz ötlet! :o) Nagyon ügyes vagy! Ilyen pikk-pakk ajándékokat nekem is kellene gyorsan-gyorsan készítenem...

Marvika írta...

Köszönöm!
Erzsébet! A "pöcköt" csak egyszerűen belenyomom!

Silerika írta...

Mennyi minden készült már megint Nálad! Ötletes dolgokat mutatttál!Én meg nem haladok semerre, pedig az idő szorít.:o))