2010. március 25., csütörtök

Zsepitár a kékség kollekcióba

Tegnap a zsebpénztár, ma a zsepitár készült el a kékségből, sajnos ma már nem tudom a kollekciót folytatni, mert a kisdiák, már mint én iskolába megy. A rádióban hallottam, hogy reggel óta 1 órát (!) késnek a vonatok Budapest-Nagykanizsa vonalon, tehát mire hazaérek nem hiszem hogy lesz kedvem a folytatáshoz, legjobb esetben is 8 körül érek haza, de ha késik, ami szinte mindennapos akkor természetesen később, bár sokszor nem értem én ezeket a késéseket no de mindegy, reggel romlott el valami, és azt mondják 24 óra kell, hogy helyreálljon a menetrend, én bízom benne, hogy elegendő 12 óra. De milyen jó lenne, ha lenne egy töltős varrógépem, és amíg várok addig is lehetne alkotni, biztos néznének rám furán ha kipakolnék a vasútállomáson, vagy hoznák a sárgakönyvet egyből. De sajnos nincs, talán egyszer valaki megalkotja, és akkor milyen jó lesz :) Amíg nincs ilyen varrógép, addig marad a tanulás, vagy az újabb ötleteken való gondolkodás.

1 megjegyzés:

Silerika írta...

Húha, de szaporán készülnek ezek a szépségek, és "kékségek"!!! :o))))