2012. február 7., kedd

Jelentkezem...

Hosszú utat tettem meg mire újra ideértem :) Messziről jönnek a sorok:)
Az úgy volt, hogy gyalogoltam felfelé egy buckára... :) természetesen ropogott a hó a talpam alatt, ezt én nagyon szeretem:)

... egyszer csak egy várban találtam magam, ahol rácsok mögé kerültem...

...azt hiszem az arcom mindent elárul, hát öszintén nem sokan siettek, hogy kiszabadítsanak, de megúsztam... :)

...ezekután dolgoztattak, ha hó akkor mit is lehet csinálni, vagy havat lapátolni, vagy hóembert építeni, hát utóbbi feladatot szabták ki rám... :) nem tudom kivel ment szemben mostanában egy ilyen picike hóemberke:) (halkan jegyzem meg hogy az üdvözlő tábla feléig értem én)

...miután jól kidolgoztam magam, jutott nekem ürestányér jutalmul... :)

...hát mielőtt még valaki megijedne, megnyugtatok mindenkit, egy jó kis hétvégét tudhatok magam mögött, jót sétáltam, nem dolgoztam, és nagyon finom hazai ételeket ettem...
Köszönet érte a főszereplőknek, akik építettek egy Iglo házat ide a bucka tetejére:)
Jól sikerült úgye? épp nézik, milyen jót építettek:)
Belül egy "mozi" kapott helyet...
Néhány napja betévedtem egy boltba, ezeket nem tudtam ott hagyni, már 2 hónapja semmi ilyesmit nem vásároltam, ez nem semmi ám, most elkerülnek a varrókuckómba, és majd valamire felkerülnek, ötletem már van, de a megvalósítás még várat magára.
Már-már elvonási tüneteim voltak, ma bő másfél hónap után alkottam egy kicsit, egy kistáska lesz, a nyárra készül, magamnak, addigra talán elkészül, az elődje, amit még egyetemistakoromban horgoltam elég hadirokkant már, egyszer a fülét 5-6 éve újrahorgoltam, de már nem javíthatóak a sérülései, szóval ideje már egy újabbat készítenem, ha már varrni nem tudok, így marad a horgolás.

Nincsenek megjegyzések: