2012. március 13., kedd

Egy kis kirándulás így a hétvégémen:)

Nem, nem tévedtem el, igen ma nekem hétvége van.

Már régóta terveztem, hogy elmegyek Zell am See-be, egy hete nagyon figyelem milyen idő lesz ma ott, hát reméltem, hogy jó, még reggel indulás előtt is ránéztem, hát ígért felhőket és napocskát is, kinéztem az ablakon, jaj te jó ég, itt szörnyű volt a táj, pára, felhő, de úgy döntöttem, ha már ezt terveztem mára akkor ne hogy már egy kis felhő engem ettől elriasszon, csomagoltam és mentem. A busz késve jött, kezdtem izgulni, na vajon elérem így a vonatot vagy sem, és ahogy közeledtem a vasútállomás felé, egyre azon gondolkoztam, lehet nem jó ez a nap erre a kirándulásra, olyan volt a táj, mint a tejfölös pohár, de akkor is megyek, gyorsan be is mentem megvettem a jegyet, na innen már tuti nem gondolom meg magam, eldöntöttem, jó idő lesz ma, sok napsütéssel, és kész. Még milyen jó, hogy nem gondoltam meg magam, mire odaértem, sütött a nap és csodálhattam a tájat már útközben is, igaz elég sok alagúton átmentünk, volt köztünk párszáz méterestől a közel kilométeresig, de amit az alagúton kivül láttam lenyügözött, és tényleg jön a tavasz, mert láttam hónélküli tájat:)

Sétáltam a városban:

Láttam nyulakat a fákon, szóval akkor mégis csak húsvét közeleg :)

De én nem elégedtem meg azzal, hogy a partról nézem majd a tavat, a tájat, áhh ez nem nekem való, addig mentem, míg nem találtam egy hegyrevezető utat, ahonnan jó a kilátás. Hólánc az előírás, na de kérem szépen, nekem nincs hóláncom, ja de hó sincs:)

Ezt láttam a hegyről, na nem erre nézve, hanem ha megfordultam, de van, aki hiányolta, hogy nem vagyok rajta a képeken, ezért gondoltam nem bújok mindig a fényképező mögé:)

Mire jöttem lefelé, már ebédidő volt, így előkerült a hátizsákból a szendvics, és lefeléjövet találtam egy padot, az utolsó falatokat ott ettem meg, ilyen volt a kilátásom az étkezőmből ma:) A felvonón 2 embert láttam, pedig vagy fél órát töltöttem a felvonó közelében, ennyire szezon vége van, vagy nem nyerő ez a fajta felvonó :)

Természetesen a tó parton is sétáltam, a vonatról leszállva az első utam odavezetett, ennyi kacsát, hattyút én még soha nem láttam együtt eddig, elég szelidek voltak, nem mint otthon a Balatonon. Ja és ott repül a kismadár, végre sikerült ilyen képet is készítenem :) Az egyik hápi még pózolt is nekem a gyönyörű tiszta vízben :)

Sétálgattam a tóparton...

... gyönyörködtem a tájban, mögöttem szerintem az egy páva lenne, ha már tavasz lenne, és tele lenne ültetve sok szép virággal, de ezt csak én gondolom, lehet nagyon mellé trafáltam, ha valaki tudja, elárulhatja :)

Nincsenek megjegyzések: