2012. március 28., szerda

Séta tegnap, avagy fedezzük fel mi is volt eddig a hó alatt

Tegnap ismét egy szép napra ébredtem, hétágra, nem is nyolcágra sütött a napocska, ki kell használni, hát a szép időt, és azt a kevés szabadidőt, ami van. Így túracipőt húztam és elmentem megnézni milyen is zölden a táj, jártam már erre, akkor hó állta utam, most jég. Igen, nagyon furán olvad, ezért előfordul, hogy jég van itt-ott.

Csodás táj fogadott a hegy közepétől, egyik oldalon már zöld minden, a másik oldalon szinte mindent hó borít.

Olyan jók ezek a padok, egy-kettőre leültem, és csodáltam a tájat, hallgattam a madarak énekét, nézegettem a legelő juhokat.

De azért a hegycsúcsok havasak maradnak.

Délelőtti séta után elmentünk a városba, hazafelé jövet, megálltunk a játszótérnél, amit eddig nagyon nem láttunk a hótól, természetesen ki kellett próbálni, amit lehetett hirtelen, itt nem csodálkozik senki azon, ha egy ilyen mafla bemegy, mint én és játszik.

A játszótér érdekessége néhány kecske és gida, valamint selyemtyúk, és verebek.
Az öltözékem nem volt megfelelő, ezért halkan megjegyzem, ma munka után visszamentünk játszós ruhában, de azt hiszem megyünk mi még oda:)
Lehet aranyatmosni (sajnos nem sok szerencsém volt), bányászni (van bánya a hegygyomrában), a hegycsúcson megpihenni, gokartozni (alagút - na ná az itt fontos, bár élethű akkor lenne igazán, ha ezen is egy hegy lenne-, egyirányú utca, behajtani tilos tábla, ami kell minden megvan), tutajozni, hintázni, és még sok-sok dologgal játszani.
De azért remélem látszik, hogy én még a játszótéren is dolgozom, előbb kavicsot, majd havat pakolok odébb különböző markolókkal, na és ott az agrárvilág is a traktor, na jó egy kicsit gokartoztam is egy fene bevallom volt a munkaközben szórakozás is:)
Hát így telt az eheti hétvégém :)

Nincsenek megjegyzések: